Selamat Datang ke Ruai Aman. Blog Berinformasi dan BerilmiahTerima kasih atas kunjungan anda. Kehadiran anda amat dialu-alukan.

Welcome To My Ruai

Aug 23, 2012

Kongsi Hobi

Selamat bertemu kembali.
Seperti yang aku khabarkan dalam artikel sebelum ni, minat aku tentang fotografi ni memang dah menebal sejak lama lagi. Tapi hanya baru-baru ini aku mampu menzahirkan mimpiku dengan membeli kamera model Nikon [Sebelum ni pakai kamera digital biasa jer]. Bukan model terkini, tapi cukuplah sekadar untuk suka-suka. Nak beli yang mahal, aku tak mampu.

Aku suka sangat dengan alam semula jadi. Mungkin kerana aku memang dilahirkan di pedalaman yang dikelilingi kehijauan. Dan keindahan alam itulah yang aku potretkan dengan lensa kameraku. Memang hasilnya tidak seperti orang yang pro ataupun mereka yang dah lama berkecimpung dalam bidang fotografi tetapi aku tetap mencuba.
Lagi satu, aku ni takde objek khusus untuk dipotretkan. Asalkan cantik dan menarik pada pandangan mata, aku terus KLIK! Rumput pun aku ambik gambar haha...

Buah jambu yang menawan kalbu...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...